۴ پاسخ

خون رسانی روچک میکنه خیلی خوبه
من ازماه هشت ونه هردوهفته میرفتم

خون‌رسانی جفت به جنین رو بررسی میکنن

من از ۲۸هفته تا الان داپلر انجام دادم

برا چسبندگی وجفته

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۳ ماهگی