۶ پاسخ

با بیمه خیلی کمتره ، من یه هفته پیش دادم با بیمه یک و خورده ای شد

من برج ۱۲دادم آزاد ۱۲۰۰الانونمیدونم

چخبره مگه

من تهران یه جا دادم ۳۴۰۰ یه جا ۲۶۰۰

من هربار میرم خود دکتر داپلرم چک می‌کنه همون هزینه سنو که رفتمو میگیره مثلا ان تی یا آنومالی

چرا من تو اردبیل رفتم بهترین مرکز با بیمه تأمین شد 1200 ازاد هم 1600هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری