خانما سونو داپلر رفتم خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

اره خوبه

عالیه عزیزم

من فقط سونو انتی و انومالی رفتم پیش ذوالفقار زاده زیاد میگن به درد نمیخوره.. دقیق نیست

برا همه مینویسن؟ من تا حالا انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی