۶ پاسخ

امروز نوبت دارم ان شاالله همچی خوب باشه🩷

بیشتر برای افرادی هست که سز بودن .
واسه منم نوشته ک ۳۰ هفته میرم

واس منم نوشته ک انجام بدم

شکمیه منم انجام دادم

شکمیه مثل همین سونو‌معمولی میمونه ،فقط شریان های خونی بررسی میشه

نه شکمیه، من انجام دادم

خونرسانی به جفت و جنین را مشخص می‌کن، اگر مقاومت بالا باشه دکتر دارو میده

چسبندگی را هم نشون میده

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۵ ماهگی
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی