سنو داپلر واژیناله یا شکمی ؟

۵ پاسخ

من که شکمی بود

عه ممنون چون وقت گرفتم پرسید با پزشک آقا مشکلی نداری حواسم نبود بپرسم چجوریه گفتم نه
حالا میگم نکنه واژینال باشه

شکمیه

شکمی چندروزپیش دادم

شکمی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💙 M💙 مامان 💙 M💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی