سلام مامانا
سونوی داپلر چطوره ؟؟شکمی هست ؟؟

۴ پاسخ

من یکم انقباض داشتم دکتر زودتر برام نوشت ۳۰هفته آمپول ریه هم زدم چون گفت اگه احتمالا زایمان زودتر رس داشتی مشکل نشه برات

سلام آره شکمی هست

اره شکمیه همون سونو معمولی ولی خونرسانی چک میکنه

برا من شکمی کرد

سوال های مرتبط

مامان 💙 M💙 مامان 💙 M💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری