مامانا سونو داپلر همون سونو وزن و ایناس؟

۶ پاسخ

ربطی هم به سقط و بیماری و اینا نداره اصلا
یجور چکاپه

خیلی خوبه داپلر انجام بدی اگه ندادی
خون رسانی رو چک میکنه
منم تو انومالی برام انجام داده بود

برو عزیزم خوب بخابی❤️

وزن گیری هم انجام میدنن

بعضی خانوما که سقط داشتن وزنشون بالاس داپار میدن که ببینن خون رسانی به جنین درست انجام‌میشه یا نه.اگه نه که آسپرین تجویز میکنن.

نه خون رسانی جنینه من 12هفته انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری