بررسی خونرسانی و چسبندگی
اگه سابقه سقط یا سزارین داشتی دکتر همراه با سونو انومالی یا هفته های بالاتر مینویسه
میشه به منم بگید برای چند هفته هست و چرا مینویسن؟
چند هفته باید انجام داد؟؟؟
بررسی خون رسانی به جنین هست . انجام بده خیلی خوبه.
نه خون رسانی جفت به جنین رو چک میکنن
نه شریانهای خونرسانی به جنین چک میشه
ببینن خونرسانی به جنین خوبه یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.