ب نظرم فقط خرج اضافیه باز هرکی ی نظری داره ولی خب متاسفانه با این فامیلایی که داریم چ جشن بگیریم چ نگیریم میخوان حرف دربیاره همون بهتر نگیریم که از پذیرایی و اینام ایراد نگیرن
من که هیچ جشنی برا دخترم نمیخوام بگیرم
برا هر مناسبتی فقط خودمون سه تأیی پول داشتیم میریم مسافرت لذتشو میبریم نداشتیمم میریم رستوران 🤭
بچه نوزاد چی از جشن متوجه میشه اخه
به نظرم جشن اشتباهه
خودت درد داری از خستگی کلافه ای
نوزاد بدنش ضعیفه اذیت میشه هی میخواد این بغل اون بغل بشه
ما جشن ده حموم داریم یعنی مادر وبچه که ده روزشون شد بعد از زایمان هر دومیرنحمومغسل ده رو انجام میدن بعد هم جشن و میوه و شیرینی و شکلات و چای و شربت و نهار که البته من نمیخوام نهار بدم
منکه خجالت میکشم داداشام از موقعی که متوجه شدن هیلی هوامو دارن مخصوصا تو مهمونی ها اما اولین بار هفته پیش بود که یکیش مستقیم ازم در مورد نی نی ها پرسید از خجالت مردم تازه .سه تا دیگه بچه دارم .و شکمم دو متر جلو تر از خودم اما مستقیم خجالت میکشم حتی در موردشون تو خونه بابام صحبت کنم .حس میکنم الان همه شون روند بارداری رو میدونند و چقدر خجالت آور 😑😑😑
خواهشاً هر کسی هر طور دوست داره عمل کنه و چیزی رو رسم نکنه ممنون😑😂
هیچی فقط مادر و بنشونن تو تشت طلا🤣🤣🤣
ما جشن گل غلطان داریم اگه بچه بهار به دنیا بیاد لختش میکنن و تو گل محمدی میغلطوننش
البته فقط چای و شیرینی میدنا نه بیشتر
یک جشن خیلی مختصر و مفید
که بیشتریا میان به این بهانه هدیه بدن بابت به دنیا اومدن بچه که من چون تهرانم همین رسم هم انجام نمیدم😅
آخی🥹 گریهم گرفت حقیقتا
تو روزگاری که همه از هم فراری شدیم و داریم یکییکی به هر بهونهای رسم و جشن و … رو کنسل میکنیم؛ چقد به دلم نشست که به فکر جشن هستین 💖
ما شب شیشه داریم🙈✨️
شبی که بچه ۶ روزه میشه رو جشن میگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.