چ سنی مناسبه برای از گرفتن شیرخشک ؟؟

۴ پاسخ

من یکسال و نیم گرفتم
اگه هنوز کوچیکه شیر شب رو قطع کن زودتر
شیر روز راحت قطع میشه

من یک سال و ده ماه

من دقیقا یکسال ده ماه گرفتم

من یک سال‌و ۹ ماهگی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقولوها مامان مامان دوقولوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری