۵ پاسخ

وای نکو من. هر چی نزدیک تهر میشم ب چهار ما استرسم بیشتر میشه

3تا تزریق دوتا خوراکی

دوتا تزریقی دوتا خوراکی. تب نکرده تا الان خداروشکر

سه تا تزریقی و ی خوراکی

نه اصلا اذیت نشد 3تزریقی دو خوراکی

سوال های مرتبط

مامان دلوانم💕 مامان دلوانم💕 ۹ ماهگی
مامان نازلی😍❤️ مامان نازلی😍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی