آب دور بچه ۶ونیم چند لیوان آب بخورم اوکیه

۱۱ پاسخ

عزیزم شما چیکارکردی اب دور بچه زیادشد؟ بموقع زایمان کردی؟

تا میتونی هندونه و خربزه و طالبی بخور . از من ۸ بود تو ۴ روز رفت روی ۱۳

تا میتونی هندونه و خربزه و طالبی بخور . از من ۸ بود تو ۴ روز رفت روی ۱۳

تا میتونی هندونه و خربزه و طالبی بخور . از من ۸ بود تو ۴ روز رفت روی ۱۳

اب خوبه ولی اونقد بالا نمیبره
اگه دیابت نداری بستنی هندوانه آب طالبی دلستر بخور خوب بالا میبره

اب خوبه ولی اونقد بالا نمیبره
اگه دیابت نداری بستنی هندوانه آب طالبی دلستر بخور خوب بالا میبره

اب خوبه ولی اونقد بالا نمیبره
اگه دیابت نداری بستنی هندوانه آب طالبی دلستر بخور خوب بالا میبره

خیلی پایینه عزیزم من ۶اومداورژانسی عمل شدم

ببخشید تو چه سونوعی مشخص شد اندازه اب و اینکه علائمی دارید

عزیزم نگفتن چرا اومده پایین؟
فکر کنم با سرم و بستری شدن بهتر جواب بگیری .
اما هندوانه و آب زیاد تاثیر داره

البته آب جرعه جرعه کنار دستت باشه بخور همش . یهویی خوردنش تاثیر ندارع

اب هندونه بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی