طول سرویکس ۳۵خوبه؟؟

۸ پاسخ

زیر 30مشکله

خوبه...

اره خوبه که من تو ۱۹ هفته ۳۵ بود

عالیه

اره تو این هفته خوبه من 30

پرفکت

آره ب نظرم خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان Nella مامان Nella روزهای ابتدایی تولد
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری