خانما ماهی که باردار شدین فولیکولتون چند بود؟

۵ پاسخ

برامن۱۲بود فکرکنم
سونولوژیست هم گفت اینجوری باردارنمیشی،باید قرص تحریک تخمدان بخوری
اما من دقیقاهمون ماه باردارشدم🥺
درسته که ایناعلمیه و مهم
اما برای خدا هیچ کاری نشد نداره❤️

روز یازده سیکل ۱۶ ۱۳ ۱۲

۱۰ و ۱۴

من با یه دونه فولیکول ۱۸ باردار شدم

۲۰/۱۸دلشتم تا ببینم واقعی

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
در انتظار 🫧🐣 در انتظار 🫧🐣 قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری