من نزدیکای۵ ماه دارو میخورم بعدش دیگه نخورم
تا ۳ ماه ک ماه سوم باردار شدم
اینم بگم همون ماه آخر تاریخ پریودیم فراموش کرده بودم هروقت میخواستم اقدام میکردیم هم اصلا اون ماه ب فکر نبودم چون روز تخمک گذاری نمیدونستم
من کلا دو سه ماه بود اقدام بودم
اون ماهی که باردار شدم
دمنوش زعفران و هل و گل محمدی و گرده نخل و عرق طارونه هم خودم هم همسرم میخوردیم که خیلی هم خوشمزه هست و کلا هرروز یه دمنوش گرم رو میخوردم یا دمنوش تخم هویج فرنگی، دمنوش رازیانه، این دوتا دمنوش رو فقط خودم میخوردم چون شنیدم برای آقایون زیاد خوب نیست
گرده نخل رو به چایی هام مرتب میزدم
و چند روزی هم رحم و زیر شکم رو با روغن سیاه دونه چرب میکردم و سلفون میکشیدم و کف پاهامم میزدم و جوراب میپوشیدم.
که همون ماه باردار شدم
هیچی همسرم ۳ماه بود عمل واریکسول کرده بود دارو مصرف میکرد با خرنوب و گرده نخل و یک ماه مایی که هرروز فست فود میخوردیم کلا حذف کردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.