سلام بچها شما هپارین استفاده میکنید؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم بله من هپارینو دکتر تازه بهم داده هر روزی دوتا میزنم

من انوکسا میزنم دوزش بالا تر از هپارین هست

منم میزنم

برا منم گفته ۲۹هفته

آقا برای چی هست میترسم ازش چجوری باید بزنم خیلی میترسم امروز داده

من انوکساپارین استفادع میکنم عزیزم یکم قوی تر از هپارینه

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان کارن🐣😍🩵 مامان کارن🐣😍🩵 روزهای ابتدایی تولد