خانما کیا آمپول هپارین روزی دوتا استفاده میکنن؟

۴ پاسخ

من تازه دیروز بهم داده دکتر ۵۰۰۰ هست

من بخاطر خون‌رسانی بیشتر ب بچه و وزن گیری بهتر چون اسهال دارم گلاب ب روتون هر چی میخورم دفع میکنم فوری

شما برا چی استفاده میکنین ؟

من روزی یدونه میزنم

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی