من دوتا ۸۰
منم دوتا یکی صبح یکی عصر
واسه اینکه خونرسانی سمت راست رحمم ضعیفه
منم اول یه دونه بود اما حالا دو تا میخورم
گفت تا 36 هفته باید بخورم
منم هر شب دوتا میخورم از هفته ۹
منم دوتا
چرا دوتا باید بخوری؟
من هپارین میزنم تازه روزی یه ا اس ا میخورم
من شبی یدونه میخورم
من شبی دوتا
غلظت خون داری؟
من استفاده میکنم ولی یکی
من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.