۳ پاسخ

نه عالیه براوزن نی نی هم خوبه

نه اشکالی نداره
من میخورم

نه هرچیزی ب اندازه بخوری مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها و پسته مامان دوقلوها و پسته هفته هفدهم بارداری
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری