سلام دوستان من گلوم درد میکنه چی بخورم

۶ پاسخ

اب نمک قرقرع کن یکمم لیمو ترش طبیعی بریز هر ۲ساعت قرقرع کن ی روزه خوب میشی

دیفن هیدرامین فقط قرقره کن عااالیه

آب نمک قرقره کن عاااالیه

من به دکترداروخونه گفتم یه شربت مخصوص مادران‌باردار و یه بسته استامینوفن ۳۲۵‌داد خوردم خوب شدم

سلام.اب نمک قلقله کن دکتر هم برو که عفونت نکرده باشه

آب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان کامیار،دلوین مامان کامیار،دلوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرین🐈🍪 مامان آرین🐈🍪 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری