۷ پاسخ

بعضی موقعه اینجوریه نترس

من جدیدا قلقش رو فهمیدم فقط با گلابی بیدار میشه 😅😅😅😅😅امروز سه تا گلابی خوردم ماشاالله از صبح تا الان داره وول میخوره

برامنم

گرما بی حالش کرده😃

برای منم همینطور بود امشب رفتم nstدادم اونجا کلی تکون خورد

من از عصر هیچی حس نکردم منتظرم تکون بخوره خداکنه بخوره

گاهی وقتا خستن

سوال های مرتبط

مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌وسوم بارداری