سلام مامانا
آزمایش NT باید ناشتا بود؟؟

۴ پاسخ

نه عزیزم فقط چیزای نفاخ و باددار نخور

نه عزیزم

نه گلممم

نه فدات

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان اركان و جوجه مامان اركان و جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری