برا آزمایش و سونو NT نیازی نیست ناشتا باشیم ؟؟

۷ پاسخ

نه گلم نیازی نیست

بله باید ناشتا باشی ، باز بستگی داره به آزمایش ها ولی چون آزمایش قند خون هم مینویسن به طور معمول باید ناشتا باشی ، باز میتونی عکس بگیری از آزمایش هایی که نوشته بدی چت جی بی تی ببینی چی میگه ، من که دکتر گفت ناشتا باش ۸ ساعت

نه گلم

اتفاقا از من پرسیدن صبونه خوردی

سونو و ازمایش ان تی و انومالی نیازی ب ناشتا نیست فقط باید حسابی چیز شیرین بخوری

برای سونو مه ولی اگر همراه با ازمایشت چک قند هم داری باید ناشتا باشی

نه عزیزم برای سونو با خودت چیزای شیرین ببر

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی