سلام خانم ها میگم واسه کاهش قند چی خوبه بخورم ؟
نه عزیزم نیاز نیس
ناشتایی لازم نیست ولی اگه قرص آسپرین یا امپول انوکسپارین مصرف میکنید نباید از ۷۲ ساعت قبل آزمایش این دارو استفاده بشه
نه ناشتایی نمیخواد
سلام عزیزم ازمایش سلفری میخوای بری
مگ ازدواج فامیلی داشتین
نه ناشتایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.