۶ پاسخ

سلام خانم ها میگم واسه کاهش قند چی خوبه بخورم ؟

نه عزیزم نیاز نیس

ناشتایی لازم نیست ولی اگه قرص آسپرین یا امپول انوکسپارین مصرف می‌کنید نباید از ۷۲ ساعت قبل آزمایش این دارو استفاده بشه

نه ناشتایی نمیخواد

سلام عزیزم ازمایش سلفری میخوای بری
مگ ازدواج فامیلی داشتین

نه ناشتایی نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی