۵ پاسخ

به دوتاتون

يكم،من ميخورم،اونقدرا نه ها،به خوردن و افزايش وزن ني ني ميارزه

بله گلم

دوس داشتم بخورم واسه وزن جنین ولی اصلا دوس ندارم خودم تپل بشم چون دو روز احساس میکنمم شکمم داره میترکه مخصوصا نافم 😑

بله عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری