۴ پاسخ

پستونک نمیخوره؟

طبیعیه عزیزم نگران نباش

اشکال نداره خب داره دستاشو میشناسه عزیزم

دختر منم خیلی میخورد گاها تا مچ دستش میکرد تو حلقش بعد عوق میزد هعی سرشو گرم کردیم یادش رفت ....گریه می کرد سریع شصتشو میذا شت دهنش آروم میشد ....🤣😂😂😂😂😂😂بعد دیگه یادش رفت تو خواب انقد میخورد فورم انگشت های شصتش عوض شده

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ سالگی