بچه ها سرلاک برا وزن دهی خوبه؟

۲ پاسخ

اگه رفلاکس داره بچتون اصلا ندین من دادم دو روز اذیت شدم

والا دکتر ب من گفت بیشتر با شیر وزن میگیرن تا یک‌سالگی
و باید با طعم ها آشنا بشه تا یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی