۶ پاسخ

نه دیگه انداختمش تو غذا خودم براش درست میکنم میخوره یبار خریدم دادم خورد تموم شد دیگه نخریدم

من از ۵ ماه ونیم سرلاک گندم دادم خوب بود مشکلی نداشت بعدش انداختمش به غذا

سرلاک برای بچه ۶ ماهه هنوز زوده برای معدش سنگینه. همون فرنی و حریره بادام بهش بده
یا شیرخشک نان بده

من دوتا خریدم پسر من حساسیت نشون داد کل صورتش دونه زد دیگه ندادم
یدونه بخر امتحان کن اگه بهش ساخت بده

من میدم و راضی ام فعلا ک مشکلی نداشته

خودت درست کنی بهتره این سرلاک اماده ها مزخرفن پسر من حساسیت نشون داد بع سرلاک

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی