۱۲ پاسخ

برا دختر من ک ۶هفته و۶ روز رفتم سونو تشکیل شده بود

من6هفته

دقت نکردم🤔
برا هر دوتا بچه ام ۸هفته بعد از آخرین پریود رفتم قلبشون تشکیل شده بود

منم شش هفته

من ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود

۸هفته

ربطی به جنسیت نداره ولی هر دوقل 6هفته ضربان داشتن

۶هفته

وا مگه ب دختر و پسر ربط داره تشکیل قلب بچه 🫢🫢

شش هفته

تشکیل قلب به دختر پسر نیست به دوره پریوده هرچی دوره کمتر باشه تخمک گذاری زودتر تشکیل هم زودتر من دهم سیکلم تخمک گذاریم بود ۵هفته ۵روز قلبشم تشکیل شده بود

مال من دختره ۷هفته و۵روز تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد