خانمای قمی، دکتر زهرا سیاقتی میشناسید؟ دکتر خوبیه؟

۷ پاسخ

دکترای خیلی خوبی هست
طاهری.ابراهیمی.پورمجیب
من پیش طاهری میرم

سلام عزیزم شما رفتید تحت نظر دکتر سیاقتی؟

میگن دکتر خوبیه
دکتر من یزدانیه

سیاقتی من نرفتم ولی شنیدم میگن دکتر خوبیه

منم میرم ابراهیمی
من اول وقت میرم تقریبا ۱ساعتونیم ۲ساعت تو مطبم ۳تا ۳تا می‌فرسته تو

شلوغ ک همشون شلوغن
ولی دکتر طاهری نظم داره
اینجوری نیست ک یهو۵۰نفرتومطب باشن
همه سرساعت نوبت خودشون میان

والامن تاحالانشنیدم
چه دکتری هست؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری