کسی از این قطره استفاده کرده خوبه

تصویر
۸ پاسخ

سلام عالی

دوزش خیلی کمه۱۰۰۰
باید روزانه بدی
کید۳فروت بهتره

عالیه عزیزم

سلام عزیزم بله من یک دوره از همین به پسرم میدادم و عالی بود

آره عالیه

من دادم اوکی نبود

اره عالیه اشتهارم باز میگرد برا پسمر

من کید۳فورت از ۲سالگی میدم برای چکاپ ۳سالگی بردم نرمال بود

سوال های مرتبط