خانوما همه مامانا تو لانه گزینی لکه بینی دارن؟

۶ پاسخ

من نداشتم
ولی خواهرم داشت

نداشتم تا حالا

فقط۲۵ درصد خانم ها لک لانه گزینی رو تجربه میکنن

خیر
من سر بارداری دخترم داشتم
سر پسرم نداشتم
سر این بارداری هم ندارم

نه بعضیا فقط

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دهم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
شبنم🤍🎀 شبنم🤍🎀 قصد بارداری