کسی تو ۶هفته لکه بینی لانه گزینی داشته ؟!!؟

۵ پاسخ

یه سوال من ۲۴برج ۵ پریود شدم بعد وسط سیکل تخمک گذاری ۳ روز بعدش لکه بینی خیلی کم خون ریزی خفیف داشتم یعنی پریودی محسوب میشه یا لقاح الان دو روز به موعود هم فقط لکه بینی دارم ۵ روزه تاخیری علائم بارداری رو دارم

خانم ها من ۳ روز بعد تخمک گذاریم لکه بینی داشتم بعد ۲ روز به موعودم هم لکه بینی دارم الان ۵ روز تاخیر دارم یعنی باردار علائم دارم

اره منم داشتم

عزیزم لانه گزینی قبل از مثبت شدن تست و آزمایش اتفاق میوفته
ممکنه هماتوم داشته باشی حتما برو دکتر برات شیاف بنویسه

توی ۶ هفته لانه گزینی نیست هماتومه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته شانزدهم بارداری
شبنم🤍🎀 شبنم🤍🎀 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری