قند ناشتا بچه دوساله
۸۱ زیاد نیس؟😕





بارداری و زایمان

۴ پاسخ

سلام عالی

دخترم منم همین حدود بود ولی یک ساعت قبلش شیر خورده بود تو رنج نرماله دیگه چرا باید زیاد باشه

بستگی به رنج آزمایشگاهیش داره...

ازمایش خون گرفتی

سوال های مرتبط

مامان دلبر💖🌛 مامان دلبر💖🌛 ۲ سالگی
مامان نفس و فندق مامان نفس و فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه دردقیقه۹۰ مامان معجزه دردقیقه۹۰ ۲ سالگی