سلام سالاد الویه خوبع ماه اول بارداری

۴ پاسخ

والا من هر هفته دارم میخورم مشکلی ندارم سس خونگی فقط نباشه چون با تخم مرغ خام درست میشه احتمال مسمومیت داره ولی شرکتی فرق می‌کنه پاستوریزه شدست

سلام خواهران گلم به حمایت شما ها نیازمندم در برنامه ایتا یه دورهمی برای. خانم ها. تاره. تاسیس کردم. برای جمع شدن دورهم اگه دوست دارید. ایدی. بذارید. تا لینک. بفرستم براتون. ممنونم. از همکاری. یکایک شما خواهران. گلم. ضمنا ایدی. خود. NAZ152

سس مایونز ضرر داره بدون سس بخور یا برا خودت ماست بریز

سس مایونز چون تخم مرغ خام داره ،‌خوب نیست.
ولی اگر خیلی هوس کردی یکم بخور. منم خودم خوردم اوایل بارداری یه بار.ولی کم خوردم.

سوال های مرتبط

مامان آیلا مامان آیلا ۴ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد