سالاد الویه مقویه یانه..برای جنین؟🙄👶🏻🥹

۴ پاسخ

یکم ماست اضافه کن یه سسش اصلا هم طعمش معلوم نمیشه من نصف نصف سس و ماست میریزم باهم قاطی میکنم سسش زیاد نمیشه ولی خشکم نمیشه

سالاد الویه سنگینه ، موادی هم که توشه همه اش سردیه ،سعی کن نخوری

آره چرا بد باشه
فقط کالباس و ژامبون سعی نکن نریزی سینه مرغ خیلی بهتره

سسش نباید زیاد باشه

سوال های مرتبط

مامان آیلا مامان آیلا ۴ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۲ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد