یکم ماست اضافه کن یه سسش اصلا هم طعمش معلوم نمیشه من نصف نصف سس و ماست میریزم باهم قاطی میکنم سسش زیاد نمیشه ولی خشکم نمیشه
سالاد الویه سنگینه ، موادی هم که توشه همه اش سردیه ،سعی کن نخوری
آره چرا بد باشه
فقط کالباس و ژامبون سعی نکن نریزی سینه مرغ خیلی بهتره
سسش نباید زیاد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.