۳ پاسخ

منم تو دلم نبض میزنه مامانم مسخرم میکنه🤭😂

درد سینه تموم بشه نوک سینه درد میاد یه چیزیه که باید تحمل کرد ،اون ضربان هم همسرت راست میگه جریان خون خودته که حس میکنی

از ۱۱ هفته ببعد درس میشه نترس😂

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری