خانوما بچم ابریزش بینی داره چی بدم بهش

۲ پاسخ

پاراکید که مال تب .
پلارژین خوبه برطرف میکنه

پاراکید بده هر شیش ساعت

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی