۹ پاسخ

من سر دخترم ۸ ماه استفاده کردم دخترم کچل بود ابرو هم نداشت 😂

چه چیز هایی ازین شیاف میشنویم 😑😑پرمو میشه، دو جنسه میشه ... فکر نمیکنم اینا باشه تاجایی که من میدونم ۵۰ درصدمون استفاده میکنیم اگه اینجوری باشه دکترا نمیدن یا با احتیاط بیشتر تجویز میکنن

شیاف برا خانومایی که دختر دارن تا روز اخر میتونن استفاذه کنن
اما پسردارا نمیدونم چرا محدودیت دارن

نه من برای دو تا بارداری استفاده کردم فقط پسر بزرگم مو های سرش پر بود .بدنش نه کم مو الانم که ۹سالشه کم مو هست دومی که تقریبا کچل بود الان خوبه

منکه خودم دارم تبدیل به خرس میشم نمیدونم دیگه بچه رو چکار کنه

فکر نکنم

فکر نمیکنم درست باشه

نشنیدم تاحالا

واقعا؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری