خانما شما تو هفته ۲۰ معده درد دارید

۴ پاسخ

من از هفته ۲۴شروع شد

آره منم سوزش معده دارم نفخم دارم چایی زنجبیل بخور واسه سوزش معده من میخورم بهتر میشم

نه فعلا دردای من از ناف ب پایینه هنوز ب بالای ناف نرسیدن😅😅

نه اما شدیدا ورم معده و نفخ پیدا کردم ..🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد