۴ پاسخ

وحشتناک دارم 🤦🏻‍♀️

من از اول بارداری استراحتم

من تو هفته شما بودم داشتم سه هفته خوب استراحت کردم و دکتر شیاف داد و منع رابطه و کلا مراقب بودم به لطف خدا خوب شدم
بعد یک ماه به حالت عادی برگشتم

مال من شدیده الان با ماما صحبت کردم میگه احتمال سقط داره برو بیمارستان🥹

سوال های مرتبط

مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری