شدیپ تنگی نفس میگیرم خود به خود ت خواب

۲ پاسخ

منم همینجوریم نفس تنگی دارم دارم دکتر آزمایش نوشت. ولی گفت بیشتر واسه تغییر هورمونه

مشکل ترویید ندارید برو پیش دکترت یه ازمایش برات بنویسه اگه چون ترویید باعث میشه حس خفگی داشته باشی که با دارو خیلی راحت قابل کنترل هست

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی