چرا بعد غذاخوردن تنگی نفس میگیرم و گرمم میشه

۴ پاسخ

چون سوخت و ساز و خونرسانی بدن میره بالا

سعی کن یه وعده غذارو توی دو یا سه وعده با فاصله کم بخوری ،بهتر میشی

منم همینجورم نگران نباش

فاسارتو چک کن شاید فشار بالایی

سوال های مرتبط

مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسابی الله مامان حسابی الله هفته سی‌وششم بارداری