۹ پاسخ

یعنی اسم این بیسکوییت مادر وسرلاک داروخانه ای که میادا حالم بد میشه کلا مثل چسب میمونن هیچ خاصیتی هم ندارن جز شکر سمی لعنتی

من ندادم ارزش غذایی نداره فقط شکم پر کن هست

من ندادم و نمیدم نه بیسگوییت مادر نه سرلاک داروخانه ای
بیستگوییت فقط شکره زیر یک سال که اصلا خوب نیست

دکتر حنا میگه زیر یک سال محصولات شرکتی ممنوعه
حتی آرد برنج اینا هم میگه خودت درست کن نخر

از ۷ماهگی

من از ۵ ماه ۶ روزگی دادم

تو کارت واکسنش زده طبق همون بده عزیزم

ارزش غذایی نداره گلم
از ماه 8 یا9 میتونی بدی حالا دستش یا تو فرنی و...
من دو بار دادم اما تصمیم گرفتم ندم شکر داره بچه ها دوس دارن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی