۷ پاسخ

به نظرم یه چیز سبک جمع وجور و جمع شو بخر

عزیزم ب نظرم یه مارک خوب ولی جمع شو بخر یکی دوستان اینو خرید میخواد بره مسافرت نمیتونه ببره

عکس اولیه رو پسندیدمااا😂😂

من مشکیه پسندمه

عزیزم من جات بودم ی چیز سبک و جمو جور بر میداشتم
برنزه خیلی شیکه ولی برا تو شهریه برا مسافرت هم سنگینه هم جاگیر
من خودم سر پسرم ی کالسکه سنگین گرفتم راستش نمیتونستم حملش کنم همش همسرم می‌برد آخرم تو مسافرت خراب شد
ی مدل آلمانی هواپیمایی گرفتیم جمو جور و سبک چ با هواپیما چ با قطار چ با ماشین و اتوبوس مسافرت میرفتیم اصلا جا گیر نبود و اذیتمون نکرد از همه مهم تر سبک بود و من میتونستم راحت حتی با ی دست کنترلش کنم
باز سلیقه ی هر کسی متفاوته هر چی ب دلت خوش تره همونو بگیر ان شاالله ب دل خوش استفاده کنی
اینم عکس مدلی ک من خریدم

تصویر

برنزه من بیشتر دوس دارم

اینم آلمانیه س، دوتاشم صندلی ماشین اینا میشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری
من کلی درباره کالسه ها خوندم و این نظر کلی‌م هست باهاتون شر میکنم شاید به دردتون بخوره:
-دلیجان:ایرانیه،مناسب ترین قیمت رو داره شروع قیمت از ۴۵۰۰ تا ۱۷،۱۸ تومن که ست کالسکه،کریر،ساک هست.به نظرم اگه نخوای برای کالسکه خیلی هزینه کنی گزینه خوبیه.
ورسا،ارابه،چلیک تو همین رنج قیمت هست که من خیلی از ظاهرشون خوشم نیومد.

-بعد از اینا میشه اسپرینگ که تو لول قیمتی ۱۷،۱۸ به بالاس، یه برند ایرانیه با توجه به قیمتش به نظرم واقعا خوبه ظاهری و اپشنی،من اولش که دیدم فکر نمیکردم ایرانی باشه خیلی ظاهر خوبی داره.
-کیکابو،کیدیلو:ظاهرشون خوبه،رنج قیمت ۲۵،۶ به بالا
وارداتیه به ترتیب برای بلغارستان و آلمان هستن،ظاهرش قشنگه،آپشن هاش خوبه،به نظرم انتخاب منطقیه ایه.
-باز یه لول بالا تر هم برند های مکسی‌کوزی،چیکو،جویی اینهاس که شروعشون از ۵۰،۴۰ هست به بالا ولی خب کیفیت بهتر پارچه و چرخ ها،سبک بودن،جمع شو اتومات اینها رو داره و ظاهرشون هم خیلی قشنگه.
-دیگه بعد اینها میشه نونا که شروع قیمتش از،۸۰ تومن هست به بالا که هر چی من خوندم فرقی با مکسی‌کوزی و جویی نداره و تنها فرقش اینه که نونا برند ادایی و لاکچری تریه و با BMW کلب داده به نظرم به درد کسی میخوره که محدودیت بودجه نداره و ادا براش مهمه یا با ماشینش میخواد مچ کنه همین.

حالا انتخاب شما کدومه؟