مامان جانا این کالسکه های اسپرینگ خوبه بگیرم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ببین سعی کن چیزی و بگیر ک تاشو خیلی راحتی داشته باشه و رو به مادرشو هم با دسته باشه نه اینکه خوده جای خواب کالسکه رو جابه‌جا کنی تا رو به مادر بشه

اینو نمیدونم من کیدیلو گرفتم یارو خودش رفت تو کالسکه نشست تحمل وزنش واقعا خوب بود

عزیزم برند کیدیلو یا مایلر بگیر بازم مایلر بهت بیشتر پیشنهاد میکنم

من همینو خریدم همین رنگی ۳ سال پیش برا پسرم.
اگه توی شهر استفاده داری عالیه‌
من یه مسافرتی معمولی هم گرفتم برا مسافرت..
ولی این کالسکه رو خیلی ازش راضی بودم.

چه رنگ قشنگی

اینم جمع شده ش که تقریبا ۷ کیلو میشه عالیه

تصویر

این بازش فقط اورجینال مسافرتی دسته رو به مادر نداره حتما چک کنید

تصویر

به این فکر کن جایی بخوای بری بذاری تو ماشین با جایی که میگیره اوکی‌ای؟؟ یا راحت برای خودت قابل حمل هست؟ باز و بسته میشه راحت؟ بستگی به استفادت داره. خوشگله ولی به اپشناش هم فکر کن

عزیزم از نظر راحتی برای بچه عالیه من پسرم کالسکش همین بود فقط تنها مشکلش این بود که جاداره برای مسافرت سخته ولی اگ بیشتر میخوای تو شهر استفاده کنی عالیه

منم این و خریدم از ظاهرش خوشم امد به نظرکه محکم و مقاومه ولی فعلا نینی به دنیا نیومده استفاده اش کنم

حالت نشسته میشه ؟ شاید بچه بخواد بشینه

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی