مامانا ازمایش من چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

من قند ناشتام ۹۸ هست بهم رژیم دادن شما هم باید رژیم مخصوص دیابتی ها رو رعایت کنید که ان شاالله این قند بالاتر نره کارت به دارو خوردن و انسولین زدن نکشه

فکر نکنم برای شما دارو بدن .به نظرم با رعایت غذایی حل می شه
ولی بازم از دکتر بپرسید مطمئن بشید

قند ناشتات لب مرزه یکم رعایت کن
اما بقیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آوان جون🐣 مامان 🩷آوان جون🐣 ۱۱ ماهگی
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد