سلام خانوما چه پستونکی بگیرم برا بچم خوب باشع

۳ پاسخ

من از اول فندوقی بی بی لند دادم
بعدش کردم اورتودونسی که نگرفت و همون فندوقی رو ادامه دادم

مارک مهم نیست ببین بچت با کدوم حال میکنه

من اونت گرفتم

من ک بی‌بی لند گرفتم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی