دخترا امپول ازادسازی رو کی زدین و چندتا ؟
نتیجه گرفتین؟

۳ پاسخ

دوتا و روز ۱۳سیکل معمولا میزنن

من11سیکل فولی قالب داشتم،یدونه زدم،فعلا روز12ازادسازیمه

قیمتش چنده

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍓 مامان قندعسل🍓 قصد بارداری