اینکه یکدفعه علائمم رفت عادیه ؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

میره باز میاد
کم و زیاد میشه
نترس

منک دارم میمیرم ازتهوع

آره منم از هفته ۱۲ به بعد علائم تقریبا غیب شد

اره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وششم بارداری